Bloggerda Kod Kutusu Ekleme


Kod kutusu: İçinde kodların olmuş olduğu kutuya denir ve programlamayla ilgilenen arkadaşlar bu kod kutularına çok sık ihtiyaç duymaktadırlar.

ÖNİZLEMESİ BU ŞEKİLDEDİR

1.Adım: Blogger Yönetim Paneline giriniz.
2.Adım: Şablona tıklayınız.
3.Adım: Özelleştir butonuna tıklayınız.
4.Adım: Gelişmiş linkine tıklayınız.
5.Adım: Css ekle butonuna tıklayıp aşağıdaki kodları boş kutucuğun içine yapıştırıp "Bloga Uygula" butonuna tıklayınız.

/* Code Box
----------------------------------------------- */

.code {
background:#f5f8fa;
background-repeat:no-repeat;
border: solid #5C7B90;
border-width: 1px 1px 1px 20px;
color: #000000;
font: 13px 'Courier New', Courier, monospace;
line-height: 16px;
margin: 10px 0 10px 10px;
max-height: 200px;
min-height: 16px;
overflow: auto;
padding: 10px 10px 10px; width: 90%;
}

.code:hover {
background: #FAFAFA;
background-repeat:no-repeat;
}
6.Adım: Artık aşağıdaki kodu normal sayfalarınızdaki "HTML" bölümüne tıklayarak yapıştırmanız gerekecektir ve "YOUR CODE" kısmına eklemek istediğiniz kodları yapıştırıp sayfayı kaydetmeniz gerekmektedir.
<div class="code">

YOUR CODE

</div>

İleri
« Geri
Geri
İleri »

Yorumunuz İnceleniyor... HTML DönüştürConversion İfadelerİfadeler